Når skaden er sket

...

Man må erkende, at vi blot er mennesker og uheld/skader kan forekomme. For at forebygge eventuelle skader, oplærer professionelle gode flyttefirmaer deres flyttefolk i at håndtere flyttelæs så skånsomt og professionelt som muligt. De gør ligeledes brug af det rigtige grej, såsom flyttetæpper bagagestropper, sikkerhedsudstyr og lignende. Det er vigtigt, at behandle dine ejendele som var det deres egne, da der kan være genstande af stor affektionsværdi og reel værdi.

Når skaden er sket, rapporteres kunden dette til en flyttemand, eller  flyttemanden gør kunden opmærksom på samme. Der skal tages  billeddokumentation af forholdet, som skal videresendes sammen med  information såsom kvittering, model/model-nr. og købssted til flyttefirmaets administration. Det er essentielt for sagsbehandlingen, at beretningen  fra kunde og flyttemand stemmer overens, da man herved kan udelukke eventuel spekulation. Når en skade er anerkendt og værdien overstiger en eventuel selvrisiko, sendes alt dokumentation videre til den  respektive forsikring som overtager sagen fra dét punkt. Flyttefirmaer er desværre ikke herre over sagsbehandlingstiden hos forsikringsselskaber, men erfarer at det kan tage mellem én til seks måneder.

En skade er på ingen måde ønskværdigt, da dette kan medføre en negativ oplevelse hos kunder, så overvejer du at benytte vores service, forsøger vi så vidt muligt, at gøre det hele så gennemsigtigt som muligt, så du ved lige netop hvilke vilkår der indtræder når du indgår aftale med vores tilknyttede flyttefirmaer. Vi står selvfølgelig altid til rådighed hvis du har nogle uddybende spørgsmål